maandag 16 mei 2016

't Bezige Bijtje - In en om het huis

Dat werd eens tijd. Een update van 't Bezige Bijtje.. Dit keer in en om het huis.
Ik ben de laatste tijd vooral te vinden op Instagram, al blijf ik mijn blog behouden!
De lente maakt alles mooier, het bos wordt weer groen en de tuin spruit uit.
Mijn favoriete seizoen!
Ook heb ik mijn tekenhobby weer opgepikt. Mijn hoofd bruist van de ideeën.
Zo leuk om te doen! Pentekeningen in zwart wit, ik hou er van.
En ik haak nog steeds! Een lapje per dag, alles wat het meer is, is bonus ;)
Hierover in het volgende blog meer. (dat wordt weer een haak-logje!)
(Link Instagram)

7 opmerkingen:

  1. Ben weg van je tekeningen, mooi...
    Groet Manom

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat straalt er een gezelligheid van je foto's af

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat staat alles er weer mooi bij...helemaal in lentesfeer!

    Fijne avond! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De lente is ook mijn favoriete seizoen qua tuin! Al het groen dat weer ontluikt, heerlijk! Knap hoor, je pentekeningen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijk en inspirerend huis heb je toch.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn hè. ..zo bezig zijn in huis. Mijn kussen is nu af en ik heb oa jouw patroontje gebruikt. Erg leuk! Zie mijn blog. Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Wat een leuk, een berichtje! Dank daarvoor!